آموزشی

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی

مقایسه شوینده ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی، شوینده ای است که با قدرت پاک کنندگی بالا تمام ذرات چربی و آلودگی را از روی ظروف پاک کند.و در کنار این به ظرف و دستگاه شما هیچ آسیبی نزند.

در این مطلب تعدادی از بهترین شوینده های ماشین ظرفشویی را به شما معرفی میکنیم:

1_ Finish Quantum

بی شک قرص فینیش یکی از بهترین شوینده های خارج برای ماشین ظرفشویی است که محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان دارد.

این قرص شوینده به دلیل فرمولاسیون قوی و منحصر به فرد خود ظرف‌ها را کاملاً تمیز میکند و برق می اندازد. از جمله دلایل محبوبیت قرص شوینده Finish Quantum، پاک کردن لکه‌های قدیمی و سخت است.

2_ Fairy Platinum

این محصول نیز یکی از بهترین های موجود در بازار است.به دلیل چندکاره بودن، می‌تواند سر سخت‌ترین لکه‌های موجود روی ظروف را از بین ببرد و انها را کاملا تمیز به شما تحویل می دهد.

از بهترین ویژگی‌های آن می توان به محافظت از ظروف موقع شست و شو اشاره کرد.هیچ خشی روی ظروف ایجاد نمی‌شود و برای ظروف کریستالی یا شیشه‌ای بهترین انتخاب است. 

مقایسه قرص ماشین ظرفشیی فینیش و فیری را نیز میتوانید بخوانید.

3_ Finish All In One

 این ژل ماشین ظرفشویی، خاصیت چربی زدایی بسیار قوی دارد و از خش افتادن روی ظروف جلوگیری میکند.از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌ است.

4_ Home plus(ایرانی)

محصولات هوم پلاس به صورت پودر، ژل و مایع تولید می شوند که یکی از بهترین شوینده‌های ماشین ظرفشویی ایرانی به شمار می‌رود.علت محبوبیت قرص هوم پلاس، لکه بری و چربی زدایی قوی آن است.

شوینده ماشین ظرفشویی نت پلاس مدل N1، به صورت قرص در دسترس است. این برند ایرانی به دلیل قابلیت تمیزکنندگی فوق‌العاده‌اش خوش درخشیده است.این قرص ظروف را عالی تمیز می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برند‌های ایرانی است.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *