آموزشی

مقایسه قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری

چرا باید از بوگیر ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟

در این مقاله میخواهیم به مقایسه قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری بپردازیم.

هر استفاده کننده ای اولین سوالی که از خود خواهد پرسید کیفیت است.
به نظر شما کدام قرص بهتر است؟ قرص ماشین ظرفشویی فیری یا قرص ماشین ظرفشویی فینیش ؟
مسلماً نکاتی از قبیل شستشوی خوب و قیمت مناسب برای استفاده کننده اهمیت بالایی خواهد داشت. برای اینکه بتوانید در هنگام خرید انتخابی درست داشته باشید، ما در ایم مقاله برند های محبوب را در این زمینه مثل فینیش(Finish) یا فیری(Fairy) را  مقایسه می کنیم.
 

قرص ماشین ظرفشویی برند فینیش

مزایا 

قرص فینیش(finish)به‌شکل پاوربال طراحی شده است و توپ کوچک قرمزرنگ آن مایع جلادهنده ظروف است.
بنابراین با استفاده از آن نیازی به جلادهنده ندارید.این قرص‌ها پوسته‌ای ژله‌مانند روی خودشان دارند که در آب حل می‌شود.
این پوسته سبب می‌شود دست‌تان مستقیم با قرص تماس نداشته باشد و حل‌شدن قرص در آب در مدت طولانی‌تری انجام شود. به این ترتیب قرص تا پایان چرخه شستشو دوام می‌آورد.
قرص کوانتوم قابلیت حل شدن در سخت‌ترین آب‌ها را دارد و بنابراین با استفاده از آن به کمترین مقدار نمک نیاز خواهید داشت.
قدرت تمیزکنندگی آن بسیار بالاست و می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد.
این قرص حتی ردی را که از تخم‌مرغ روی قاشق‌ها و بشقاب‌ها می‌ماند به راحتی پاک می‌کند و اثری از لکه باقی نمی‌گذارد.
 

معایب 

از معایب قرص کوانتوم یکی این است که قابلیت نصف‌شدن ندارد.
بنابراین استفاده از آن برای ظروف در تعداد کم مناسب نیست. در چنین شرایطی می‌توانید ژل ظرفشویی خریداری کنید و در مواقعی که تعداد ظرف‌ها کم است از ژل استفاده کنید.
عیب دیگر آن این است که بعد از مدت‌های طولانی استفاده از آن، ممکن است روی لیوان‌های شیشه‌ای لکه‌های سفید پدیدار شود.
برخی کاربران هم عطر آن را کمی تند می‌دانند. به‌طورکلی، بازخوردهای کاربران درباره فینیش کوانتوم با رایحه لیمو کاملا مثبت است و تنها نقطه‌ضعفی که از آن ذکر شده قیمت بالای آن نسبت به سایر برندهاست.
البته با توجه به کیفیتش، کاملا ارزش خریدن را دارد. حتی در بسته‌های با تعداد بالاتر، قیمت هر عدد قرص واقعا به‌صرفه‌تر از برندهای دیگر می‌شود.
فقط دقت کنید که فینیش‌ها با هم متفاوت‌اند و برخی از انواع آن کیفیت متوسط و مسلما قیمت پایین‌تری دارند.
 

قرص ماشین ظرفشویی برند فیری

مزایا

این محصول می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها از جمله لکه چای و قهوه را کاملا پاک کند. ترکیبات موجود در قرص پلاتینیوم فیری سبب می‌شود چربی‌ها کاملا از بین بروند و ظروف درخشان و براق شوند.

قرص فیری پلاتینیوم در خودش نمک و جلادهنده دارد، بنابراین به جلادهنده نیاز نخواهید داشت اما همچنان باید از نمک استفاده کنید.

البته میزان نمکی که با این قرص‌ها مصرف می‌کنید بسیار کمتر خواهد بود. این برند برای ظروف شیشه‌ای و لیوان‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و روی آنها رسوب، لکه‌های سفید و لک آب باقی نمی‌گذارد.

علاوه‌براین حالت کریستالی و شفاف آنها را حفظ می‌کند و ظروفی براق تحویل می‌دهد. رایحه لیمویی برند فیری(fairy) کاملا ملایم است و بوی بد ظروف را از بین می‌برد.

خاصیت لکه‌بری آن برای ظروف استیل هم فوق‌العاده است.قرص پلاتینیوم فیری جرم‌گیر بسیار مناسبی است و رسوبات آهکی را از ماشین و ظروف برطرف می‌کند. علاوه‌برآن می‌تواند جرم‌های فیلترهای دستگاه را از بین ببرد.

معایب

از معایب برند فیری(fairy) می‌توان به باقی‌گذاشتن رد غذاهای چسبناکی مانند تخم‌مرغ روی قاشق و چنگال‌ها و نیز روی بشقاب‌ها اشاره کرد.

 

بسته به نوع ماشین ظرفشویی مورد استفاده و تناسب شوینده با آن، برندfairy نسبت به برند finish همچنان یک مرتبه پایین تر قرار گرفته است.

در واقع؛ اگر از ماشین ظرفشویی خوبی استفاده می کنید، می توانید هر دو قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید ، زیرا اختلاف زیادی بین عملکرد تمیز کردن آنها وجود ندارد، عملکرد آنها کاملاً به ماهیت تمیز کردن ماشین ظرفشوییتان بیشتر بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی اکتواش

 
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *