آموزشی

نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی

نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی

نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به شما کمک میکند تا مناسب ترین وسیله را انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی محصولی است که عمر مفید طولانی دارد و قرار است شما چندین سال از آن استفاده کنید.پس باید در خرید آن دقت کنیم.هر شخص معیارهایی برای خرید دارد مانند ویژگی های ظاهری،رنگ و …

اما در کنار این ها باید به نکات تخصصی زیر توجه کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید:

_ظرفیت دستگاه

اولین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید چند نفره بودن دستگاه است. ماشین های ظرفشویی بزرگ با ظرفیت 12 یا 14 نفر، مناسب خانواده های شلوغ و میهمانی ها است.

در مقابل، ماشین های ظرفشویی کوچک توسط خانواده های کم جمعیت استفاده می شود.

نکته قابل توجه این است که هرچه ماشین ظرفشویی بزرگتری انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری را از نظر خرید مواد شوینده و مصرف انرژی پرداخت کنید.شما باید طبق شرایط ترجیحتان را مشخص کنید.

استفاده آسان

علاوه بر کیفیت خوب و قدرت شستشو، باید طوری طراحی شود که کاربر به راحتی از آن استفاده کند. تنظیمات پیچیده بسیاری از دکمه ها می توانند باعث نارضایتی مصرف کننده شوند.

بهترین ماشین ظرفشویی دارای بدنه بسیار مستحکم و تنظیمات ساده و راحت است.

_داشتن فیلترینگ آب

ایجاد لکه روی ظروف مشکل بسیاری از افراد است که درباره آن مطلب کاملی نوشتیم. بنابراین بهتر است دستگاه مورد نظر توانایی فیلتر آب را داشته باشد تا این مورد پیش نیاید.

تعداد و انواع سبدها

سبدهای مخصوص ظروف مختلف در ماشین ظرفشویی بسیار مهم است. معمولاً یک سبد مخصوص قاشق و چنگال و همچنین یک سبد بشقاب و فنجان وجود دارد.

-دارای خشک کن

ماشین ظرفشویی دارای خشک کن انتخاب بسیار بهتری است چون از ایجاد لکه های آب روی ظروف شما جلوگیری میکند.این مورد را کامل و جامع در مطلب علت ماندن لکه آب روی ظروف توضیح دادیم.

_ جنس مخزن

ظرفشویی با کیفیت بالا از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.فولاد از زنگ زدن، رسوب و ایجاد لکه ها جلوگیری می کند. بهتر است در هنگام استفاده از مدل های دارای مخزن استیل از مواد شوینده حاوی سفید کننده پرهیز کنید.

_ میزان الودگی صوتی 

این نکته بسیار مهم است چون سر و صدای زیاد دستگاه میتواند اذیت کننده باشد.

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی ساکت یا بی صدا هستید باید در محدوده 50 دسی بل یا کمتر کار کند.ماشین های ظرفشویی که از لوله های فولادی ضد زنگ استفاده می کنند، در این موضوع بهترند.

– برنامه شستشوهای متنوع

دقت کنید که برنامه شستشو برای طروف مختلف را داشته باشد.

_نظرات کاربران

حتما تجربیات افرادی که از این دستگاه ها استفاده کردند را بخوانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *